19:13




Klubbkväll igår var mycket intressant och äntligen hittade jag något som faktiskt fungerar. Kanske livet att visa sig ute bland folk ska börja fungera igen?? Jag hoppas då det som tusan. Får väl se helt enkelt. Men det känns bra.



Väntar nu på besök, har tänt lite ljus och väntar på filmer som ska laddas hem. Det blir trevligt och jag lär ju bajsa ner mig av rädsla som vanligt, ha ha ! Men det är kul, gillar att bli skrämd :P



Vissa förstår jag inte, man kan inte ta saker för givet hur mycket som helst. Varför inte bara fråga? Då skulle ju alltind fungera så otroligt mycket lättare. Inga missförstånd och ingen som blir irriterad. Bland det värsta som finns måste ju vara att bli tagen för givet. Och när det mer verkar som ett ställe att bara uppehålla sig på. Då  blir det ju bara ännu värre. Hallå, man är ju inte direkt transparant?!
Nej, jag känner irritation och jag hoppas att det går till sig innan man kanske säger ifrån lite för mycket.


Så fina saker jag fick igår. Ett post it block. Låter nog inte så jättehäftigt, men det var personligt gjort och jättefint. Knappt så att man vill skriva något på lapparna för man vill ha kvar dem. Måste beställa en sådan tröja också ! ! Bara huuur fin som helst ! !


Fick hjälp med att platta håret idag efter duschen. Det var snällt :) Jag är så less platt tången så jag kräks snart :P Får se när vi ska hinna boka in en klippning.  Det börjar verkligen behövas vill jag lova ! ! Vill ha tillbaka frisyren och bli av med ett kilo hår på skallen.


Jag hade så kul igår ! Tack för skratten mina fina ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0