18:19




Trevligt igår. Skönt att jag börjar klara av större sällskap utan att få världens panik. Det känns bra. Snart kanske man fungerar bra igen. Jag hoppas verkligen på det.
Är i stort sett färdig med halsduken till sonen nu. Hoppas att den är tillräckligt lång, får se på söndag. Då blir det att påbörja nästa projekt. Jag måste bara lära mig hur man gör. Men någon där ute måste ju kunna och vilja lära ut :P



Tränat idag. På gym. Nytt ställe. För mig. Det var skönt. Det var inte sista gången jag var iväg. Får se vart det blir jag kommer att gå. Men bara att få träna. Ojoj vad kroppen är glad just nu!



Färgar håret nu. Trivs inte alls med utväxten och det jag kan förändra fort gör ändå en skillnad. Jag hoppas bara att ett av de andra stora problemen ska ge med sig mycket snart. Jag är verkligen less. Jobbigt när man inte vill se sig själv i spegeln. Hur ska man då vilja visa sig för andra? Bajs på biverkningar ! !


 

 

Fixa och ordna nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0