03:45






Jag är så less.


Sömnlös. Det värker i hela kroppen. Varje led protesterar vilt över vädret som är ute och hela mitt själ värker av andra orsaker. Hur ska man på något sätt kunna lägga sig ner och slappna av då för att sova? Jag har legat nu och vänt mig i sängen i några timmar men det går bara inte. Nu gav jag upp, eller för en stund sedan. Får se vad jag ska sysselsätta mig med bara, se om värktabletten snart börjar ge någon effekt så att man kan vila avslappnat i alla fall. Innan det snart är dags att stiga upp igen. Känns nästan som om det vore lönlöst att somna ens.


Jag är så less.


En hyffsat fullspäckad vecka framför mig med mycket som ska hinnas med. Det börjar inte alls lovande för mig och bara morgondagen blir ju en gåta i sig. Hur ska jag orka med dagen?
Som grädden på glassen känns det som en förkylning är på gång i kroppen. Vilkte inte vore så konstigt eftersom att klädvalet kanske inte har varit det smartaste i helgen med tanke på kylan som varit. Är huvudet dumt får kroppen lida . . . Gamla ordspråk fungerar bäst.


Jag är så less.


Om det då hände något roligt på internet den här tiden. Men det är dött i stort sett överallt. Nästan ingen annan som är vaken. Några få själar möjligtvis, men inte så man märker av någon aktivitet direkt.
Blir nog att se en film. Måste bara finna en som är lämplig för humöret.


Jag är så less.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0