13:04



Sovit väldigt oroligt inatt och inte alls fått den sömnen som min kropp annars behöver. Ska ta en lugn dag och inte hålla igång så mycket. Imorgon blir det en väldigt tidig morgon och sen får vi se vad den dagen har att bjuda på.

Sonen har farit till sin pappa så lägenheten gapar tomt efter honom. Känns konstigt när han är borta eftersom han har varit så mycket extra hos mig nu ett tag. Samtidigt som jag behöver dagarna i ensamhet. Förmodligen mer än vad jag vill erkänna för mig själv och andra.

Rimfrosten hör till vintern och jag tycker det är så vackert!!

 

Se så vackert med snön <3

Och då ska det tilläggas att jag bor en våning upp :)


Snart är det jul och jag får inte bort det onda i magen som gnager sig fram mer och mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0