11:36


Känner mig rätt produktiv idag.
Har nu på morgonen läst ut en bok som egentligen har tagit på tok för lång tid, men nu är den slut och jag kan påbörja en ny, eller det lutar åt en som jag redan läst förut ;)
Just nu doftar det nybakta pepparkakor i hela lägenheten och jag går bara och väntar på att de ska svalna så man kan packa ner dem. Gjorde även några lite större, skar ut dem för hand endast i syftet att sonen sen ska få he kristyr på dem :)

Igårkväll så pysslade sonen och jag med att sätta nejlikor i apelsiner. Jag fick ett plötslig minnesattack när jag var och handlade igårkväll om när vi gjorde sånt när jag var yngre hos min mormor och morfar. Så trots att jag inte alls är speciellt förtjust i doften kände jag att jag ville göra det. Så de pryder nu fönstret i köket och det blev genast mer "juligt" hemma.

Jag sitter egentligen och inväntar främmande, ska bli trevligt. Dricka lite kaffe och prata lite :)


En del förstår jag mig bara inte på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0