14:46



Har olika funderingar om huruvida bloggen ska få leva vidare eller inte . . .
Det kommer nog bli så att den får leva kvar, men jag kanske inte är så flitig på att skriva varje dag. Så som det känns nu i alla fall.


Regnigt och ruskigt är det här.
Jag tycker om det.
Det är mysigt.
Ikväll blir det massa ljus.
Eller, snart :)


Hösten som är i antågande bär många minnen med sig, både ljusa och mörka. Jag har väldigt lätt för att fokusera på de mörka, att gräva ner mig själv. Men detta år hade jag inte tänkt låta det gå åt det hållet. Så gott det går hade jag tänkt att tänka på det fina, ljusa och glada minnena och samtidigt göra saker som känns bra för mig.
Många tankar om detta nu och jag vet inte, det känns bra.

 


Kommentarer
Postat av: syster

Fin inställning :)

2010-08-25 @ 17:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0