12:00




Morgonstund har kaffe i mun :P Snart har jag sörplat i mig mitt dagsbehov av kaffe och klockan är inte ens 12. Det är inte bra. Men äsch, det är gott och jag vill ha det just nu :P

Jag har precis lärt mig en sak. När tidningarna skriver "Ta fram solglasögonen för nu blir det vår - i hela Sverige!" Då menar dom nog överallt förutom här. När jag vaknade imorse var det övermulet och visst har solen kikat fram lite nu utemellan och det kanske spricker upp helt och hållet. Men en sådan artikel gör att jag vill vakna till en klarblå himmel och strålande sol :P


Ska snart fara iväg och vara borta resten av dagen. Göra ett besök och sedan umgås och pyssla på med olika saker och se en film och så :)


Längtar tills imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0