22:31



Idag har jag äntligen fått tag på en massa människor. Har ringt och jagat en del myndigheter och kontor i flera dagar. En del är verkligen riktigt svåra att få tag på.
Nu håller jag bara mina tummar och hoppas på att det ska bli som jag vill. Det skulle vara det bästa!


Min mage har bråkat med mig i några dagar nu. Jag hoppas att det ska ge med sig snart. Börjar vara riktigt irriterande. Om jag ändå kunde skylla på någon sjuka, men inte ens det går.


Imorgon är det dags att träna igen. Det första jag ska göra sen hade jag tänkt att börja göra om i hallen. Får se hur det ska gå. Är så ofattbart trångt där och jag vill verkligen få det att kännas lite mer öppet där.
Kanske kan få mig en bit på vägen i alla fall :)


Snart ska jag lägga mig och ge sömnen ett tappert försök. Skulle vara skönt om jag fick mig några timmars sömn inatt i alla fall. Annars satsar jag nog rätt hårt på fredagsnatten. Då bara ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0