12:16




Hade en superhärlig dag igår. Ja, förutom att vädrets gudar inte alls ville vara på min sida och att det kanske inte är det roligaste att springa runt på intensiven en lördag. Men besöket där var positivare än vad jag hade väntat mig och det kunde ju faktiskt ha varit -20 igår om jag hade haft riktigt otur. Så, i det stora hela var dagen bra.
Mys sen på dagen och ett härligt samtal i väntan på bussen hem.
Det känns skönt att jag ser mer och mer klart på vissa saker. Känner vad jag vill och har bestämt mig för att göra det jag vill och inte annat.


Idag kommer sonen hem!! :D
Jag längtar som en toka efter honom och det ska bli så härligt att ha honom hemma ett bra tag nu! Jag hoppas att vädret håller i sig och att vi kan hitta på mycket bus tillsammans!


Nu ska jag strax ta och bege mig ut i solen och passa på att njuta ett tag. Min balkong kommer att bli riktigt härlig idag, fast det dröjjer nog en timme eller så innan solen har letat sig dit. Men sen är det en fröjd att sitta där ända tills den gömmer sig bakom horisonten ikväll.



Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0