11:38



Idag är första dagen på mycket länge som jag inte har några måsten eller saker som jag verkligen måste göra. Självklart finns det saker om jag börjar kika runt om mig. Men jag funderar på att inte göra det, utan enbart vara med mig själv och göra det som jag själv väljer att göra.

Tog mig sovmorgon idag, det var otroligt skönt. Men skumt att sova mer än 12 timmar och dessutom vara uppe väldigt tidigt :P Men så är det när man är trött. Jag är i alla fall väldigt glad över att jag numer är trött på kvällarna och faktiskt får sova. Dock med lite hjälp men, tröttheten finns där. Det är det viktigaste.


Har befunnit mig på annan ort, på ett nytt ställe i nästan en vecka. En helt ny erfarenhet men jag är glad att jag for dit, att jag tog mig den tiden och verkligen sa till. Att många runt om mig förstod, dock långt ifrån alla. Men de som fanns där som stöd för mig, de är jag oändligt tacksamma till !
Många nya bekantskaper och jag hoppas kunna hålla en hyffsad kontakt med en del av dem i alla fall. Blev så naket och ärligt så fort. Och inga sneda miner, bara en förståelse. Jag har aldrig varit med om något liknande. Önskar det kunde vara så överallt. Bara sanning och inga fördomar eller baktankar.


Ska sätta mig och rita sen, måla lite. Var hos syster häromaftonen och vi påbörjade ett litet projekt. Det var så trevligt och kul, det var längesedan jag satte mig ner så och det har jag tänkt försöka hålla kvar vid. Så idag när jag har den tiden, då kommer jag att försöka sätta mig ner så.


Igår var jag och tränade igen. Det har varit en veckas uppehåll med det. Men ack så skönt det var. Jag kunde verkligen ta i och köra slut på mig själv. Det känns i vissa kroppsdelar idag. Jag är så glad att jag har den här möjligheten, att kunna fara och träna.







Jag vill ge er
ett fång rosor
var. Alla ni som
har stöttat mig,
som har hjälpt mig
och ställt upp
under den här tiden.

Det har betytt så
sjukt mycket för
mig.

Tack !











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0