Tvättat

Nu har jag varit flitig. Har tvättat bort all tvätt idag och har renbäddat i sängarna!
Så skönt att få lägga sig ikväll i helt nytvättade och fräscha sängkläder :D

Dagen har blivit lite ljusare än vad den var imorse i alla fall. Då ville jag nog mest bara gömma mig i en garderob och låsa in mig där resten av dagen.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sedan fixa mig någon nyttig middag. Har världens träningsvärk i sidorna idag. Det var länge sedan jag tränade den muskelgruppen och imorgon ska den plågas mer! Blir nog en vilodag idag. Kanske en promenad lite senare, får se hur kroppen känner sig. Men imorgon ska jag allt gå och träna igen!! Beach 2010 here i fucking come ;)
Eller ja, tiden får väl utvisa hur läcker man känner sig till sommaren, men man kan väl i alla fall ge det ett försök ;)
Fick veta igår också att det är snorbilligt att träna här där jag bor. Hur värt är inte det? Skiljer flera tusen mot för om man far in till stan för att träna. Per år då såklart. Så vi får väl se, är sugen på att börja träna här men då måste jag allt få med mig någon :)

Så, någon?? ;)


Kommentarer
Postat av: Nadia

JAG ÄR MED !!!!!!!!!!!!

2009-09-07 @ 16:59:22
URL: http://alatavvi.blogg.se/
Postat av: Tessan

Ja du jag är med det borde ju förstå :P

2009-09-17 @ 11:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0