Tisdag

Idag har jag inte suttit still många minuter och jag har inte riktigt tid till det riktigt än heller.
Var iväg och handlade lite imorse, tog bussen och sedan lokalbussen ut till en stormarknad. Det var den värsta bussturen i hela mitt liv, var nästan helt övertygad om att jag skulle dö! Var någon helt ny som körde och hon (ja tyvärr så var det en kvinna) tvärbromsade så hårt vid ett rödlyse att jag flög fram på sätet framför mig! Ojoj, jag är bara glad att det inte var hon som skulle frakta mitt fina arsle därifrån också!

Sen har jag och grannfrun varit iväg en sväng på folkparken, dom hade utförsäljning där av en massa saker. Fyndade litegrann men det är som samma saker varje år. Dock lite kul att kika :)
När vi kommit hem så kom Nadia och Daniel över. Daniel hade köpt bullar som han snällt bjöd på :) Det kan han göra oftare tycker jag ;P

Ikväll ska jag få främmande av min syster. Vi ska se lite film och ta det lugnt. Då ska jag slappna av, men nu börjar det vara dags att springa sin kos igen. Har sonen ute som försöker hjälpa någon grannkarl att byta däck på bilen. Stackars han, omringad av nyfikna barn :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0