Söndag

Ja, söndag med allt vad det innebär. Lite sömn efter en lite hård helg. Hård, men trevlig som sjutton!!

Skulle till och baka muffins efter att ha stigit upp med tuppen. Det gick inte riktigt som planerat. Första omgången med dubbelsats blev de nå knas med. Så vi gjorde en till dubbelsats. Vi anade att det blev för mycket socker i den första, vilket senare visade sig vara alldeles korrekt. Tyvärr blev det aningens för mycket socker i den andra dubbelomgången också. Så här står jag nu med nästan 100 muffins som inte alls är som jag vill. De går att äta om man inte är för kräsen men....
Tror det blir bak en annan dag, när jag känner mig lite piggare.

Många tankar nu ikväll. Jag vet, jag vet så väl, jag har vetat det hela tiden. Jag har bara inte velat inse det. Inte velat tro på mina egna tankar. Jag har så gärna velat leva i min egna lilla drömvärld. Där det inte tar så ont. Där har jag kunnat stanna länge.

Ne, ska sluta svamla nu, det är ändå ingen som förstår.

Ikväll är kampen tung, tyngre än vad den har varit på mycket länge. Får se vem som vinner i slutändan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0