Onsdag

Hade besök av Veronica idag, vi har haft lite fotvård och hon har lekt lite frisör med mitt hår. Det behövdes verkligen. Sen målade vi lite naglar och drack kaffe. Mycket gott, förvånandsvärt gott med tanke på att det inte var brygg kaffe men tydligen fungerar det ändå :) Kan vara bra att veta till framtiden :P

En del prat om min pappa idag och vi kikade även på lite som var filmat från när han levde. Jag tycker om att titta på det men samtidigt är det fortfarande lite jobbigt. Men inte alls i närheten så jobbigt som det var för några år sedan. Då var det rent plågsamt. Nu är det mest bara minnet, att se det hela, hur det då faktiskt var som är jobbigt. Att sakna och att längta efter en sådan tid.

Det var prat om bio tidigare idag men det blevde inget idag eftersom det inte fanns biljetter till den föreställningen som passade bäst. Det får helt enkelt bli en annan dag. Jag vill verkligen se den!

Har inte pratat med min läkare än, det får nog bli imorgon, har tagit den rätta dosen av medicinen idag och jag har knappt känt av den alls. Så imorgon måste jag verkligen ta och ringa.
Som svar på kommentaren av Lotta, jo jag vet, det är inte kul med en massa tabletter och det har tagit mig många år att erkänna att jag verkligen behöver den här hjälpen så förhoppningsvis ska det snart göra susen!
Tack för din kommentar och din omtanke! :)

Ikväll får vi se vad som händer, har inte så mycket på agendan faktiskt. Kanske gå över till grannen. Just nu ska jag i alla fall ta mig en dusch, har småhår över halva kroppen som klias och sticks konstant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0