Nattligt svammel

Har inte varit så aktiv nu känner jag. Inte någonstans. Lite tid vid datorn förutom mina nattliga besök här då.

Har nog egentligen inte så mycket att skriva. Har försökt att hålla mig till den rätta dosen av min medicin men då verkar den inte som den ska. Måste ringa min läkare imorgon och höra om vi kan höja dosen lite. Det känns hemskt men jag vill ju bara kunna må bra. Jag hoppas att jag en vacker dag kan sluta med den ena iaf. Det är väl tanken i alla fall.

En del planer för veckan och det känns bra! Ljusparty på torsdag, det ska bli roligt. Tror jag kommer att förälska mig i massor av sakerna som kommer att visas.
Sen på lördag blir det till att grilla :) Jag tror att det kommer att bli riktigt trevligt faktiskt. Jag känner att jag ser framemot det en del och det känns riktigt bra!

Jag håller mina tummar för en del saker. Kanske löser sig allt. Det skulle kännas så bra! Aldrig mer i denna situation! ALDRIG!!!
Nästa sak, ja vem vet... tiden får utvisa helt enkelt ;)


En kontakt, några få ord och tankarna snurrar redan hos mig.

If I could turn back time....

Kommentarer
Postat av: Lotta

Om det krävs medicin för att hjälpa en på traven, så känn inte att det är en hemsk sak.

Så fort det handlar om psykiska saker så blir det så "fel" att ta tabletter och skit enligt folk men samma människor "tokhäller" i sig värktabletter för lite huvudvärk/mensvärk/benvärk osv.



Jag tycker det är bra om du hittar något som kan funka för att du ska "Komma tillbaka till livet igen" så att säga och klart som tusan man ska ta emot den hjälp som finns om inte annat funkar.



Lycka till Erika, jag önskar dig allt gott ska du veta :)



//Kram "Lotta från förr"

2009-09-22 @ 10:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0