Nattliga tankar

Det är på nätterna det egentligen är som värst. Då de flesta tankarna dyker upp och mina funderingar till slut lindar in sig i varandra. En gigantiskt fläta som i det läget inte går att reda ut.
Tankarna är inte värst inatt, tack och lov. Men det finns något som hela tiden snurrar runt hos mig, jag vet fortfarande inte. Jag vill bara att hjulet ska sluta snurra så hamstern får vila en liten stund. Och kanske finner jag där mitt svar.

En trevlig kväll med film och snacks. Mycket trevligt! Halvbra filmer men helt klart sevärda.

Tack för idag, tack för kaffet och tack för omtanken!!! Framförallt, tack för att ni ser!

Nu ska jag bädda ner mig och hoppas på att John Blund inte har slutat för natten :P

En känsla jag får ibland när jag är runt dig. Det var ett tag sen nu, men den förbryllar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0