Jag är trött

Idag har det varit en fullspäckad dag!

Imorse var det dags för det återkommande blodprovet att tas för att se så att allt står rätt till med min medicinering, det gick bra, jag börjar vara en hejjare på att få ur mig blod när det behövs :)  Det har verkligen varit en riktig pina för mig tidigare att lämna blodprov men nu går det bra :)
Sedan direkt iväg för att träffa min läkare. Hon är helt underbar och jag tycker det är så synd att hon ska vidare till nästa ställe snart. Men jag hinner träffa henne en gång till innan det är dags för det i alla fall. Hon gör verkligen sitt jobb, lyssnar och försöker och vill verkligen hjälpa. Helt klart att hon har valt rätt yrke!! Jag kommer att sakna henne när hon far vidare, det är ett som är säkert!

Sedan hem och hämta sonen med kompis på skolan :) Promenerade dit med två av grannarna och sedan hem igen. Sen dess har det varit fullt hus här. Stundvis en massa barn som har lekt och skrattat ikapp och stundvis, som nu ikväll en hel bunt av grannarna :) vi har kikat på idol och lyxfällan och sedan blev det dags för lite kort :)
En trevlig kväll måste jag säga :)

Det har varit en ganska bra dag idag, det är skönt, det tycker jag om. Hoppas att det blir fler sånna dagar framöver. Imorgon är det fredag och det är skönt, helg och ledigt. Tid för mys och trevligheter :) Fredagsmys!

Nu ska jag bädda ner mig så jag inte är så trött när sonen och hans sovkompis stiger upp imorgonbitti :)


Det tar lite ont faktiskt, på riktigt, även om det inte syns....



Kommentarer
Postat av: Maddo

Vad är det för medicinering?

2009-09-19 @ 09:05:03
URL: http://dreammaddo.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0