Feberfunderingar?

Väldigt seg jag idag. Frös och var inte alls på humör redan när jag vaknade imorse. Feber var den stora boven i detta drama. Jag avskyr att vara sjuk. Inte för sakens skull, vill gärna bädda ner mig i soffan i myskläder med en bra film och bara vara. Men det är där problemet kommer. Jag klarar inte riktigt av det. Kan inte slappna av så pass. Men jag orkar heller inte hålla igång. Så det blir bara ett evigt vandrande, rastlöshet i kroppen som jag inte orkar göra mig kvitt.
Fryser inte lika mycket nu men huvudet är segt och jag känner mig slut i kroppen. Jag hoppas att jag känner mig bättre imorgon.

Jag borde sluta tänka så här, jag borde kunna plocka bort vissa tankar. Rensa bort dem och ge utrymme för nya tankar. Men det går bara inte. Hur jag än försöker. Påverkan finns hela tiden runt om mig och jag blir inte kvitt detta i huvudet. Inte i själen heller för den delen. Jag önskar så att jag kunde, detta gör mig mer ont än gott.

Jag plågar mig själv på ett onödigt sätt just nu. Men det är så skönt!! Att få känna lite igen. Leka med det inom mig. Det kan väl vara tillåtet, bara för en natt?

Något är det, frågan är om det är det som jag tror eller något annat... endast tiden kan utvisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0