Onsdag

Det var ett tag sedan jag skrev nu. Några jobbiga dagar har passerat med otroligt många tankar. Ibland så hinner man inte med allt och nu har jag behövt tiden med mig själv, behöver nog mer också. Mycket mer. Det har inte  varit en enkel match men jag fortsätter slåss!

Igårkväll var vi på pizzabjudning från hyresvärden. Det var mycket trevligt och hur mycket mat som helst. Sedan när det var dags att gå fick var person en godispåse och stor chokladkaka. Hur lyxigt kändes det inte helt plötsligt att bo just här? :P
Sonen var övernöjd och tyckte att dom skulle fixa sånt lite oftare :) 
Jag gick också med i borådet och även grannen. Det kan nog vara trevligt, få ha lite att säga till om :)

Idag ska jag baka har jag tänkt. Ska få "låna" mig ett kök som är aningens större än mitt och får nog även lite hjälp med bakandet av frun som bor där. Imorgon vankas det ljusparty och då måste man ju ha något att bjuda på.

Imorgon bitti är det dags för ny provtagning. Får se om det hänt nå eller om jag måste öka i doseringen ännu mer. Väntar på att min läkare ska ringa upp också, det har jag gjort i tre dagar nu. Hoppas verkligen att hon ringer idag.

Jag saknar någon nära mig som verkligen förstår, som vet hur det känns. Hur tankarna kan flyga runt.

Kommentarer
Postat av: Frun

Frun? Nu blev jag väl en aningen gammal va? Men jag kan ta det "lilla gumman"

2009-11-03 @ 23:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0