Trötter



Faktiskt så är jag lite trött idag. Men det kan nog bero på att jag har tagit till lite hjälp ikväll också. Hoppas nu bara att jag ska få sova på den här tabletten så att jag kan få mig upp imorgonbitti. Det skulle vara helt kanon det! Kan nog behövas lite energi i kroppen!

Det är världens vemodkänlsa inom mig just nu men jag väljer den ena sidan och hoppas på att det ska gå bra det. Att det ska kännas som om jag har valt den rätta vägen just för mig.

Nu ska jag bädda ner mig, det är kallt och jag fryser. Skulle ha velat ha lite värme att få från någon.


Håller ni tummarna för mig imorgon nu? :)


Natti natt och passa er för sniglarna ;)

Kommentarer
Postat av: Tanten

SJÄLVKLAR håller vi tummarna för dig gumman. Den som inte gör det får med mig att göra....

2009-11-18 @ 00:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0