Natt igen...

Så sitter jag uppe igen, en till natt. Jag är inte trött och vill inte lägga mig ner. Det är skönt att ha sällskap i alla fall. Tur att det finns mer människor som är vakna om nätterna så att man inte alltid behöver vara ensammen. Dock börjar det här tära på mig, det känns att man inte har samma energi som när man får sova. Funderar på att ta sömnmedicin imorgon och få sova en hel natt. Det skulle vara skönt, kanske få vakna pigg. Det skulle vara underbart!

Idag har jag haft en mysdag med sonen :) Vi for in till stan och fixade lite saker och sen åt vi lite gott :) Han fick köpa en massa godis och vi  busade hela tiden. Det märks att han börjar vara äldre, det går att föra en helt annan dialog med honom. Det är kul. Han är kul! Han är mitt allt <3



Vi busade oss hem och väl hemma så blev det fredagsmys med film och massa gott :D Han spelade in några filmer med min cam och vi tog några buskort också. Det är kul när man får en dag tillsammans. Även om min ork kanske inte alltid är på topp.

Visst är vi charmiga?? ;P

 

Nu ska jag strax lägga mig ner och ge sömnen ett tappert försök så jag orkar leka frisör imorgon och umgås med min stora mäktiga svåger :P

 

Jag vill tacka alla för alla fina ord idag. Det betyder så mycket för mig att höra att ni finns kvar trots att jag nu är som jag är!! Det gick in i mig och det värmer fint!!

 

Jag längtar så mycket, nu är det inte många dagar kvar! Efter alla timmar i telefon och allt skriveri överallt annars, det kan ju inte annat än gå bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0