Morgonprommis!

Åh, har precis kommit ut ur duschen efter en lång och skön morgonpromenad! Det var riktigt härligt ute idag faktiskt, trots lite dis och halvregn så var det riktigt skönt! Jag ser framemot att börja promenera igen. Jag har verkligen saknat det och nu är det på tiden att jag börjar om! Kanske inte är försent för Beach 2010 ;P skämt å sido. Jag bryr mig inte längre om sådant. Inte på samma sätt i alla fall. Jag har för mycket annat att tänka på.

Hela mitt nya liv börjar idag kan man tycka, först promenad sen så har jag gett mig fan på att göra mig av med den värsta ovanan jag har, rökningen! Så nu har jag varit uppe i några timmar i alla fall och klarar mig faktiskt riktigt bra!! :D Men jag vet att jag klarar det bara jag ger mig tusan på det. Har slutat förut :) Jag ska bara låta bli att börja om den här  gången :P

Snart ska jag ta och klä mig och fixa frisyren för att åka och träffa psykologen. Får se hur dagens samtal ska gå. Jag ju lite mer nära bristningsgränsen idag än vad jag brukar vara. Har i alla fall gjort läxan som hon ville att jag skulle göra så jag hoppas att vi ska arbeta med det en del.
Det händer mycket just nu känns det som, jag har många saker att ta tag i samtidigt och det är jobbigt. Men det ska gå, jag har gett mig fan på att jag snart ska må så pass bra att jag kan plugga och sedan arbeta med det jag vill! Jag bara ska klara av det!

Ne, tyvärr gott folk så tog tiden slut för denna gång, nu måste jag sätta fart :P





I still remember! I miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0