Home Sweet Home



Nu är jag hemkommen igen, eller har varit det ett tag nu och har pysslat runt lite här hemma. De sista julgardinerna är uppe nu och för en sekund övervägde jag om jag skulle sätta fram nå tomtar också. Men jag tror rentav att de får vänta ett tag. Jag blir så grymt less på de annars.


Nu är det tänkt att jag ska sätta mig och försöka planera veckorna som kommer. Det känns inte som det roligaste jag kan göra men samtidigt så måste det göras så det är lika bra att få det bortgjort så har jag resten av kvällen fri från det. Då jag kan göra precis det jag vill.


Det känns tomt här hemma. Extremt tomt. Och kallt. Funderar på att kanske gå en promenad när jag planerat färdigt. Det kan nog vara skönt. Få rensa lite i huvudet.

Vissa saker saknar man mer än andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0