13:26



Och så klart var all snö borta på morgonen :( Nu är det regn och rusk igen. Överallt. Grått och tråkigt.
Det som var så vackert inatt. Jag måste nog köra någon snödans snart. Eller någon skrämma-bort-allt-regn-dans. Man måste ju som prova sig på allt.
Det är bara inse, jag kommer aldrig att få göra min snöängel!!! :'(


Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Ska väl gå hem så småningom och tror det blir en del musik och pysslande då. Känns som om jag skulle behöva det. Grejja och dona på.


Inget möte för mig idag, hon var sjuk. Det var synd, jag hade verkligen behövt det egentligen. Känns som om det är så mycket inom mig just nu. Som jag inte riktigt vet vart jag ska placera.
Det är som konstigt, jag mår inte speciellt dåligt, men jag har en oroskänsla i magen och tryck över bröstet. Nästan som om jag vilken sekund som helst ska bryta ihop i panikanfall eller storgråt i flera timmar. Men det konstiga är att så har det känts ett tag nu. Det går inte över och det kommer inget.


Orden tog slut... känslorna väller i mig. En saknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0