11:52

Oj så tokigt jag har sovit inatt. Somnade med lurarna på och massa skön musik. Riktigt härligt men inte det bästa tänkbara kanske.


Det är så många tankar som snurrar i mitt huvud och tårarna är ständigt på väg. Omtumlande.
Allt känns bara så vemodigt. Jag vet inte, ena delen av mig säger en sak och nästa del säger en helt annan sak. Och jag verkar inte få dessa att komma överens. Om jag ändå bara kunde göra det.
Jag hade verkligen hoppats så mycket, men det känns inte som om det kommer att bli. . . .


Idag får vi se vad som händer. Ska nog göra färdigt med lite julstök och ordna runt med det. Kanske färga håret. Funderar på att gå en promenad med musik i öronen, det skulle nog vara uppfriskande.
Det har ju äntligen gått och blivit kallt igen så nu kan man kanske börja vänta på snön :P

Ne, ska mysa lite med min favorithund nu och göra henne lite så där fin :D Det tycker jag om att göra. Det ger mig ro.

Give me an answer...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0