Piluppa dig!!



Så sitter jag här ikväll, utan son men inte heller hemma. Jag och min kära Edward begav oss till adress S********* 113 och där sitter jag med några goda vänner och ja... vi sitter vid varsin dator och är sociala på andra sätt. Men det är skönt att komma hemifrån. Det är så otroligt tomt och tyst hemma hos mig när William har farit vidare till sin pappa. Då tycker jag om att vara med folk som jag är helt avslappnad runt om, det lättar upp mitt sinne lite.


Egentligen så har jag inte mycket att skriva, har inte haft en så händelserik dag. Har mest suttit vid datorn och spelat lite och pratat en del i telefon. Det har blivit väldigt mycket telefonprat den här senaste veckan. Jag klagar inte, inte det minsta lilla. Hellre så är jag så otroligt glad över att det fungerar så bra som det gör! Att samtalet bara kan flyta på så i flera timmar. Och dessutom varje dag. Känns så bra. Gör mig så glad. Hoppas det får fortsätta i den utsträckningen.

Imorgon vankas det pysselkväll, får se vad jag ska ta med mig och pyssla med. Något kul borde jag kunna hitta på :) Jag hoppas att det ska bli trevligt.

Har ganska mycket inplanerat nu i veckan och jag lär vara trött och slut till helgen. Så då får det bli desto lugnare istället. Så jag orkar med mitt bustroll på söndag.



Jag hoppas på sömn inatt.

Jag hoppas på ett stabilt sinne imorgonbitti.

Jag hoppas på ett bra möte sen under dagen.

Jag hoppas på en trevlig kväll imorgon.


Jag vill ha sånna här!!!


Kommentarer
Postat av: Tanten

Men du får inte ta mina...<3

2009-11-16 @ 00:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0