18/11-09 (lite försenat)




Egentligen så är jag på väg och ska sova, men jag kände bara att jag måste uppdatera lite här. Känner mig rätt trött och borde nog bädda ner mig. Men samtidigt så väller det runt känslor i mig.

Jag har haft en helt undebar dag med besök från en annan stad. Vi har haft kontakt ett bra tag via internet och telefon och så idag var det dags att träffas! Jissesligen vad nervös jag har varit i flera dagar och jag var helt övertygad om att magen skulle göra några extra volter.
Mötet gick bra, dagen gick bra, kvällen gick bra. Det känns bra. Det känns helt sjukt bra. Jag är så glad att vi äntligen har träffats. Det enda som är synd, det är att vi bor en bit ifrån varandra och att det inte är så enkelt att bara snäppa förbi hos varandra. Men, man får ta vara på den tiden man får tillsammans lite extra då istället!
Ångrar jag att jag valde den här vägen? Inte det minsta ;)

Imorgon är det dags för dubbeldejt igen. Det ska bli trevligt, komma bort lite och så :) Då får jag ju även mysa lite med min favorithund :)


Det händer mycket nu, jag hoppas att den här positiva trenden fortsätter. Min terapi går bra, min medicin bråkar inte speciellt med mig och mina vägar som jag väljer verkar gå bra.
Så lite ångest som jag har nu var det väldigt länge sedan jag hade. Eller det är väl inte så lite, men betydligt mindre än vad det tidigare har varit. Nu är det bara sömnen som jag ska få någon ordning på.  Jag hoppas det kommer snart också.


Saknar mitt hjärta. Känns som om det är evigheter sen han for nu sist. Men det är ju fortfarande några dagar kvar innan han kommer hem igen.


Jag längtar redan, jag hoppas att det blir av. Jag hoppas att det blir minst lika bra som det har varit idag.

 

Natti natt <3


Kommentarer
Postat av: Nadia

Vad glad jag blir att ni hade trevligt :)

2009-11-19 @ 10:18:52
URL: http://alatavvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0