04:23




Nasi, det här vet jag inte riktigt vad jag tycker om. Vaken den här tiden. Men är man inte trött så är man inte. Dock ska jag bege mig till en noga utvald säng nu och iaf vara i liggande läge.



Jag gick en promenad för en dryg timme sedan med Tles hund. Det var så vackert ute. Snön dalade ner från himlen och lite snö hade lagt sig på marken. Inte så där så det knarrade under skon. Men det var bara så fint. Och så passande, nu då första advent är.
Me really like it! Snö is the shit!


Ne, inge mera svammel för mig nu ikväll. Eller vänta nu, jag menar ju inatt/snart morgon.



"... Han har öppnat pärleporten, så att jag kan komma in..."




Saknar Dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0