23:41





Riktigt roligt var det att pyssla till tomtelandet med sonen ikväll. Vi pratade, skrattade och pysslade. Mycket roligt. Sen hade vi bara mys med  varandra, såg en film och han kröp upp hos mig. Riktigt mysigt. Det var längesen vi gjorde det känns det som. Bara tog en kväll till oss.
Tomtelandet blev så fint och jag hoppas bara att katterna kan låta det vara. Vore onödigt om det förstördes på direkten.



Total koncentration :)

 

Han är verkligen nöjd över sitt mästerverk :)

 

Tomtelandet :D

Men det brukar bli ändringar, sonen flyttar runt på tomtarna varje dag :)

 

 

 

Sen var det dags för honom att sova, vi myste ner oss i hans säng och pratade ett bra tag. Han berättade mycket för mig och det kändes verkligen bra. Måste nog ta och mysa mer med han i sängen, verkar vara där som han känner att han kan prata ordentligt. Fina, fina hjärtat mitt!

 

 

Fick besök av en granne nu ikväll :) Vi såg lite på tv och bara umgicks. Det var trevligt. Det var längesen.

 

Nu börjar det vara dags för mig att bädda ner mig också. Känner att  tröttheten finns i kroppen. Hoppas på att jag får sova som jag vill inatt också, det skulle vara helt fantastiskt!

 

 

 


Flaxa som en fågel, hoppas som en fisk, sitt ner, stå upp, önska, önska, önska.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0