19:22



Galen dag. Eller egentligen lugn och skön.


Sonen hade sovkompis inatt och dom var så snälla imorse. Märks att dom börjar vara stora och mer ansvarsfulla. Det är så häftigt att se utveckligen.
Nåväl, beslutade mig för att fara upp mot staden med dessa två tussar och kika runt lite. Väl inne på stadens gator fick jag ett besked via telefonen. Jag hade nog hellre tagit det när jag var hemma och kunde ta det i mer lugn än där jag då befann mig.
Men, man kan inte få det som man vill jämt. Jag hoppas verkligen att du får vila i frid!


Har varit hos Tessan och Roger ett tag nu på aftonen, det var som bara lugnt där. Vi fick äta middag med dem och sedan for vi hemåt.
Vi gick och köpte massa gott. Så lite fredagsmys blev det allt!


Ne, nu ska jag kramas lite med sonen en stund och sen tror jag det blir Idolfinalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0