06:04




Väldigt tidig morgon!
Sonen kom och väckte mig 04:48, det kändes spännande. Fick honom att lägga sig bredvid mig men han var klarvaken och hade inte en endaste plan på att försöka somna om. Tillslut ledsnade även jag på att ligga i sängen och brottas om ett täcke. Så vi steg upp och åt frukost och pratade.
Nu ligger han här bredvid mig och ser en film, väldigt avslappnad och rofylld ser han ut. Det är bra det. Annars är han nog rätt trött innan skolan börjar.
Det är längesedan han vaknade så här tidigt. Förut kunde det vara lite nu och då.  Men jag ska inte klaga, det är skönt att han har börjat sova lite längre.


Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Något kul ska jag säkerligen kunna hitta på, kanske städa lite. Har funderat på att sätta upp granen sen i eftermiddag. Få se om det blir av. Eller om vi ska göra det i helgen.


Jag AVSKYR det här vädret. I stort sett all snö är borta och det är bara is och halka ute. Plusgrader och otrevligt. Vad hände med min snö? Man hann just så pass vänja sig vid den och känna att det äntligen är vinter och sen försvinner den. Jag hoppas verkligen att den kommer tillbaka, väldigt snart ! !

 

Ne, nu ska jag bädda ner mig med sonen och kika lite på filmen. Försöka att vila lite jag med en stund :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0