01:14



Har varit hos Tessan och Roger nu en stund på kvällen. Vi bakade lite och spelade lite GH :) Det var riktigt längesen vi satt med det och kul var det. Måste vi göra snart igen!


Jag ska ta och bädda ner mig nu och verkligen försöka sova i vettig tid ikväll. Jag hoppas att det ska gå, jag vill så gärna få sova i hyffsad tid för en gångs skull.


Det känns som så mycket har gått så snett de senaste dagarna. Jag förstår faktsikt inte varför det har blivit så här. Så tråkigt. Jättetrist. Önskar så mycket att allt hade blivit annorlunda, så där som jag ville och hoppades. Det var ju inte så här det var meningen att det skulle bli. Jag kan inte vrida tillbaka klockan, men om jag kunde så skulle det vara gjort för länge sedan.

Snö och kyla. Så fantastiskt! Hoppas det håller i sig ända till våren nu bara!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0