Söndag

Ja idag har det verkligen varit söndag på alla sätt och vis tror jag. Jag har varit trött och slut och allmänt hängig. Det finns många faktorer som spelar in på det men på ett sätt har det som varit skönt också. Jag har inte haft någon som helst stress i kroppen och det är bara underbart!!!

En del mindre trevliga saker som jag har brottats med idag. Men jag står fast vid det jag säger och det jag tycker. Så enkelt är det. Kan förstå till en viss nivå, men sen tar det stopp för mig faktiskt.

Jag har haft så mycket kul på sista tiden. Skrattat mig blå vissa stunder och det är så skönt. Jag tycker om att skratta.

Idag kom mitt hjärta hem. Så skönt att ha han här igen. Det gör så stor skillnad. Han är lite snuvig dock vilket jag inte tycker om. Jag hoppas det går över så vi slipper sjukdagar.
Hade en diskussion med hans pappa igen också. Det är samma sak hela tiden. Jag förstår inte hur man kan vara så trög i huvudet?

Nu ska jag bädda ner mig och hoppas på att jag får somna fort. Ska jobba imorgon, det känns lite nervöst, jag kan ju bara ana hur det kommer att gå.



I was in your arms
Thinking I belonged there
I figured it made sense
Building me a fence
Building me a home
Thinking I'd be strong there
But I was a fool
Playing by the rules


Jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0