Måndag

Ja jag vet, jag har världens sämsta fantasi till rubriker, men det funkar ganska så bra med veckodagar tycker jag :P

Idag har jag jobbat, det kändes bra, försökte att ta det lite lugnare än vad jag brukar och det hjälpte till ganska så mycket att jag jobbade med någon. När jag är själv är det så mycket lättare att stressa upp sig. Jag vill ju bara hinna färdigt så fort som möjligt.

Sen hemåt och fixade med lite bestyr här hemma. Skönt att göra lite i taget. Inte allt på samma gång.

Fick främmande av Daniel och Nadia på aftonsidan, vi spelade lite kort och såg sedan en film. Det var trevligt, som vanligt :)

Pratade med mormor i afton också. Det var länge sedan jag pratade med henne nu och jag måste nog försöka fixa mig dit någon dag. Alldeles för länge sen jag hälsade på nu. Nästan så jag skäms.

Det är så mycket som jag skulle vilja hitta svar på, som gräver i mig. Svar på frågor som håller på att driva mig till vansinne. Vad är rätt, vad är fel? Jag är kluven. Imorgon är en annan dag....


Åh vad jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0