13:03



Vilket oerhört toktråkigt väder vi har! Den enda fördelen med att det regnar är väl att snön som ligger kvar försvinner fortare. Men det gör dagarna så mycket tråkigare. Jag  vill ha sol!


Igår satt jag inne hela dagen. Noll med energi och ville absolut inte göra något.
Sonen for iväg för att fira valborgs med sin pappa och jag satt i mina myskläder och såg film. När jag sett en film var jag lite pysselsugen så jag målade lite. Efter den andra filmen var jag plötsligt fylld med energi, så på med musik och sedan så bakade jag lite :)
När baket  var klart bäddade jag åter ner mig i soffan för att se en tredje film. Fick besök av en granne när halva filmen hade passerat. Det var trevligt. Umgås lite. Det var ett tag sedan.
Såg sedan färdigt filmen och hade mycket funderingar i huvudet så jag la mig och skrev lite.

Upp tidigt imorse för sonen skulle ju komma hem igen. Älskade lillvännen. Han har så mycket funderingar och så många tankar. Men det är roligt. Man märker hela tiden hur mycket han utvecklas.


Jag har precis varit och handlat lite och tänkte sätta igång med lite bullbak. Så snart har jag faktiskt bakat färdigt till det kommande kalaset. Det känns bra att vara ute i god tid :)

Är lite trött idag och nätterna är ett stort bekymmer. Jag är så less på nätter. Om jag inte drömmer så jag vaknar i panik över något så kan jag helt enkelt inte somna. Vill bara kunna sova. Är det så mycket begärt?


Ne, dags för bak nu!


En del berör en mer än andra,
det är inte knepigare än så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0