Torsdag

Idag har det minst sagt varit fullspäckat, från tidig morgon till sena kvällen.

Var och tog nya prover imorse, får veta resultaten imorgon, jag hoppas verkligen att det ser bra ut så att jag kan slappna av och bara fortsätta som vanligt.
Fick ut mina mediciner idag också, att det ska vara så krångligt på apoteket. Dom försöker hela tiden erbjuda mig andra alternativ och det tycker jag verkligen inte om! Men tillslut så ordnar sig allt.

Jag läser en del bloggar och speciellt en som skrivs av en tjej med samma diagnos som mig. Hon skrev nu om att inte kunna återvända till arbeteslivet till det "vanliga" livet. Jag kan så hålla med, man vill inget annat än att bli helt "frisk" och få fungera  som vanliga människor gör. Det som är så skrämmande är att det var någon som hade kommenterat på hennes blogg om hur någon fackmänniska hade sagt att med denna diagnos så kan man i stort sett ge upp hoppet på att återvända till det livet. Hur kan man säga så till någon? Vare sig man har diagnos eller inte? man har nog lite hopp i sig själv och behöver verkligen ingen som tar bort det sista man har inom sig. Helt sjukt!
Nåja, jag hejjar på er alla som sitter i liknade sits som mig! Vi får inte ge upp, vi ska allt visa dom där :P


Ikväll har jag haft ljusparty hemma hos mig, det var mycket trevligt med många fina människor! En del var jag extra glada för att de dök upp! :D

Ne, det börjar vara dags för att i alla fall försöka sova. Imorgon blir det nog en ganska lång dag också, men det blir kul :)



Always, Alltid & Forever <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0