Fredag

Idag har jag varit flitig :) Eller i alla fall fram tills nu :P Får se hur resterande av dagen kommer att te sig :)
Steg upp relativt tidigit imorse med tanke på att sonen sovde hos en kompis inatt. Startade igång med bullbak i stort sett på direkten :) Sen blev det även snoddasbitar. Hade tänkt baka dumlekakor eller vad de nu hette men hade glömt köpa en sak och jag orkar inte gå iväg och handla det nu. Väldigt slött av mig med tanke på hur nära jag har till affären ha ha :) Men det får duga för idag det jag har gjort :)

Är nog egentligen ganska slut, har inte alls blivit så mycket sömn de senaste nätterna. Har börjat få svårt att ta mig till den där sängen igen. Så fort jag fått mig dit så somnar jag på en sekund, men då är jag så trött att jag inte klarar av att hålla ögonen öppna heller och klockan är där efter 03 någon gång. Någon gång säger väl kroppen ifrån.

Snart ska jag få hem lite folk på fika, det ska bli trevligt och då kommer även sonen hem!! :) Blir som tomt när han är borta så här. Men jag vet ju hur kul han har det så det är det värt för hans skull!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, får se. Fredagsmys med sonen så klart :) Men han brukar ju somna och det är liksom då jag pratar om :P Blir nog rätt lugnt i soffan. Är säkert något på tv som man kan titta på :)

Imorgon är jag bjuden till min syster och hennes sambo på grillning och filmkväll :) Det kan nog bli riktigt trevligt! :)


Det finns någon som har börjat snurra runt i mitt lilla huvud. Eller börjat, har väl gjort det ett tag nu faktiskt. Tror inte personen i fråga har förstått det och det är nog kanske lika bra det. Men oj om jag bara kunde få ur mig hur personen faktiskt med stadiga steg vandrar mot mitt hjärta. Hur den lyckas riva mina murar, som annars står så stadigt uppställda.

Saknar min finaste fröken. Funderar på att planera in ett besök snart. Det skulle nog lätta min vardag en del. Hon ger mig sådan energi! Me love her! <3

Ne, nu ska jag nog försöka göra något åt mitt blöta trollhår så man ser presentabel ut när främmandet kommer ;P

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0