16:23


Länge sedan jag skrev något nu. Har funderat lite på att byta bloggportal men får se hur det blir, skriver det självfallet i så fall :)

Det har varit lite stökiga dagar, men jag har haft ett gott humör vilket har varit skönt. För några dagar sedan fick jag mig inte ens upp ur sängen. Helt förlamad i hela kroppen. Det är en mycket konstig känsla och speciellt när man vaknar upp dagen efter och har energi och vill hitta på en mängd olika saker. Skumma jag.

Idag var det tänkt att jag skulle på filmkväll men känner mig inte alls pigg. Har en förkylning som ligger och lurar i kroppen och det skulle vara så skönt om den kunde bryta ut ordentligt så man blev kvitt den sen. Jag hoppas jag är piggare imorgon.

Vill kasta ut julen, men har lovat sonen att

han ska få hjälpa till så jag får allt vänta till helgen :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Anders

Hoppas att du snart känner dig bättre

Kram

2011-01-06 @ 20:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0