16:03


Har haft en liten städ dag. Eller bara vissa delar av lägenheten blev städade. Två rum. Men det är grundligt städat. Har tänkt ta resterande imorgon. Det är så skönt när det är nystädat hemma! :)

Tänt en hel bunt med ljus och njuter av skenet från dem. Finns inget bättre sken en mörk vinterkväll!

Tog fram alla julgardiner och har valt ut vilka som får pryda fönstrena denna jul. Är lite i valet och kvalet om jag ska sätta upp dem idag eller om det får bli imorgon. Vi får se vad kvällen erbjuder.

Imorgon är det dags för sonen att fara till sin fader och vara där en vecka. Jag är lite nervös över hur nästa vecka kommer att gå men jag hoppas att det kommer att fungera precis så som jag har tänkt. Det är bara vänta och se.


Kvällens låt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0