23:49



För en stund sedan så satt jag och kikade lite på tv och väntade på att sömnen skulle kicka in ordentligt då jag plötsligt tycks mig höra att det smyger utanför mig. Jag bor en våning upp så inte utanför mitt fönster direkt, men här ute på gården.
Så jag grabbar tag i min kamera och smyger mig ut på balkongen, och vad tror du inte att jag ser där :O ?!
Joda, två som står och kikar in i fönstret hos mina grannar nedanför!! Oj oj oj, så extremt sjuka!!


Personerna på bilden har fått utsuddade ansikten så att de
inte ska känna sig träffade, men om du känner igen dessa två,
ring då vårat jour-nummer för fönstertittare på :
0771-123 456 789 5 :P

Men när hela sanningen ska fram så är bilden väldigt genomtänkt och dom ställde sig där efter vi skämtat om det en stund och sedan kom de drabbade grannarna ut och vi fick oss några goda skratt åt många saker som togs upp :D

Jag tackar dagar som denna för ett väldigt trevligt grannskap!!!
I like it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0