22:06




Idag har det verkligen varit en gråmulen och blåsig dag. Termometern har visat på ganska bra siffror men ute har det verkligen inte känts.
Så jag har mest spenderat min tid med grannar. Såg bland annat hockey och tjattrade på om allt möjligt. Riktigt trevligt.
Jag tycker nästan att det har varit skönt att solen har varit bakom molntäcket under dagen och hela min kropp tackar nog extra mycket för det. Den vilar gärna och skaffar sig nog hellre en lite mer brun nyans än röd :P

Har fotograferat en hel del de senaste dagarna och det är så kul att kika igenom. Här kommer några exempel på att det inte bara är barnen på området som uppskattar att leka lite :P











































































Nu hoppas vi bara på en kanonbra sommar och att man kan hitta på en massa skoj :)


Jag börjar känna mig lite trött och får se hur länge jag orkar spendera denna lördagskväll vaken. Har lite jag skulle vilja göra så vi får se hur länge som ögonen orkar hålla sig uppe :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0