21:10



Helt galet, det är nu första gången som jag sätter mig vid datorn för dagen. Den har vilat och bara stått hela dagen.

Redan när jag var nyvaken så begav jag och sonen oss ut. Ganska molnigt och blåsigt men det blev fort betydligt bättre väder. Mycket skönt. Så jag har bara njutit av solen idag och haft det bra.
Tycker om att bara ligga här ute, det är alltid någon mer som är ute och folk är så trevliga. Sällan har jag skådat sådan grannsämja som det är här. Tror jag.
Jag skulle önska att hela sommaren fick bjuda på sådant här väder, det skulle vara helt fantastiskt!! :D


Min finaste skatt ! ! ! <3














Kaffe
Solskydd
Solglasögon
Skrivblock
Penna

Det är vad som är
viktigast för mig
en dag i solen :P



















Utsikten från min balkong om kvällarna när det är vackert väder ute! :D
Ska snart sätta mig och bara njuta av det hela!


Sonen har en gräslig hosta och blir det inte bättre snart vet jag inte vad jag ska göra. Kanske ta han till vårdcentralen och se om dom kan göra något så det blir bättre. Fast mitt förtroende för dom sen hans sticka i foten är ju inte direkt på topp kan jag ju säga. Får se hur det blir.


Ne, dags att slappna av lite, inatt ska jag sova och imorgon ska jag vakna utan värk, så är det bara!


In my dreams . . . 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0