20:06




Tack alla för uppvaktningen av min son denna helg!! :D
Så kul med folk som bryr sig och kommer. Jag blir glad.

Vet inte om jag är besviken eller lättad. Hade i alla fall förberett mig för det värsta och ordnat så att jag inte skulle stå här helt ensam om det skulle ha kommit. Men det gick bra. Hela helgen har gått förvånandsvärt bra med tanke på sömnbristen som har varit. Ja, förutom mitt dåliga humör som har visat sig utemellan.

Det märks ändå att jag börjar bli lite piggare, jag klarar av folk i större utsträckning och känner mig lite mer social än vad jag har gjort på många månader.


Jag hoppas på bra väder imorgon, funderar på att fara på en liten utflykt med sonen då och bara vara vi. Kika och se om vi hittar något kul :)


Nu ska jag mysa med sonen och snart mysa ner mig i sängen.


Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0