19:17




Så, nu har man varit på stadens gator hela dagen och kikat. Har haft det jättetrevligt!! :D
Jag shoppade inte så mycket, ett par skor som jag verkligen behövde och de är dessutom kanonfina! :) Något har hänt, jag som alltid har nästan enbart gillat svart vill nu helt plötsligt ha lite rosa inslag också. Men det känns kul.
Syster min hon har shoppat som en toka och vi har provat kläder i massor. Helt galet. Vet inte när jag provade så mycket kläder förut. Hon hittade jättefina kläder och jag är säker på att hon kommer att vara kanonfin hela sommaren! :D <3


Har ätit en god middag och diskat undan, nu ligger jag i soffan och tänkte slappa en liten stund innan jag ska ta och mäta lite hyllor och sånt. Får se om alla mina planer går ihop.
Lite mindre än halva rummet är klart i sonens rum och det kommer att bli så fint!! Jag längtar tills det är klart allt. Tills allt är på plats och jag kan njuta av att ha det fint hemma igen.

Hittade en ring idag, jag har länge sökt efter en som jag kan tänka mig att ha på mig. Den är bara så fin!! Men jag köpte den inte. Måste först gå igenom min ekonomi och se hur mycket jag har över efter alla de där trevliga fakturorna.

Jag ska verkligen spara ihop så jag kan köpa mig den!!

Hittade även lite kläder som jag provade och ville införskaffa
men det får också vänta. La av en del så vi får se hur det blir.



Nu ska jag bara ligga och slappa, ta det lugnt och vila hela jag. Har så mycket värk i kroppen.
Vill byta delar, vill byta halva kroppen. Minst.
Nåväl, vad vore en bal på slottet?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Självklart skriver jag mer om programmet sen =)

Kommer sändas i höst på kunskapskanalen eller svt.



Mår oförskämt bra fortfarande! Nästan så jag börjar undra vad som är "fel"...haha. Helt bakvänt.

Enda jag kan klaga på är extrem trötthet.



Hoppas det är så bra det bara kan med dig också nu!!



Många kramar!



2010-05-26 @ 20:32:39
URL: http://remiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0