12:04




Mycket orolig inatt. Har sovit väldigt dåligt och lite. Uppe och traskat halva natten och ingen som helst ro i kroppen. Men, skam den som ger sig. Idag städar jag och pysslar på här hemma. Så förhoppningsvis ska sömnen komma mig åter natten som nu kommer.


Jag har panik över mycket. Måste fixa. Måste göra. Måste ordna. Får se, jag hade hittat en sak men det blev inte av. Hoppas på att jag hittar snart så löser sig allt precis som jag hade tänkt det. Jag hoppas. Tycker inte om när det blir så här och helst skulle jag vilja ha löst allt redan. Men, så småningom.


Tänk att ett sms kan göra en så glad. Fantastiskt!! Får se vad jag får för svar nu bara på det jag skrev. Men jag har mina misstankar. Skulle vara så skönt med något positivt just nu faktiskt.


Ne, fortsätta städa nu och pyssla runt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0