11:37



Ny dag och nya tag.

Sovde inte speciellt bra inatt. När jag äntligen hade lyckats börja slappna av så började det tokregna här ute och eftersom jag har ett plåt tak precis under mitt sovrumsfönster så smattrade det på ganska ordentligt. Jag är ju kanske inte som andra, jag älskar det mörkret och regnet som kommer om sommarnätterna. Så, jag steg upp och satte mig på balkongen en bra stund.
Efter det kunde jag somna.
Det börjar vara ett tag sedan jag sovde så här lite om natten. Förhoppningsvis så sover jag bättre inatt.


Snart kommer mitt älskade hjärta hem ! ! !
Igår var ju hans 7 - års dag och i afton  blir det firande och även imorgon :) Så helgen har sina planer färdiga :P
Jag längtar så sjukt mycket efter honom och med tanke på hur många gånger grannbarnen är och plingar på här veckorna han är borta hos sin fader så är jag nog inte ensam om det.




Ska sätta mig och pyssla lite innan jag ska göra mig själv klar och bara vänta på att han kommer hem. Tiden går så otroligt sakta när man väntar . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0