09:42



Igår var en väldigt konstig dag. Annorlunda på något vis. Mina känslor spelade mitt ett konstant spratt och hälften av tiden visste jag knappt åt vilket håll jag skulle titta.
När det är så där mycket upp och ner, eller fram och tillbaka. Då är det svårt att hänga med själv och tänka logiskt. Att inte göra det som spontantankarna säger åt en att göra. Att styra sig själv. . .
Men jag antar att ju mer övning man får av det så ju lättare kanske det ska gå. Jag vet inte.

Har möte idag och en viktig punkt som jag har funderat mycket på denna vecka ska tas upp. Får se vad vi får för prat utifrån det. Jag känner mer och mer tillit och kan vara mer och mer ärlig med hur det faktiskt fungerar i mitt lilla sinne.

Är trött idag, vilket inte är någon ovanlighet. Det känns som om jag mest skriver om hur dåligt jag sover och hur trött jag är. Trevligt . . . Kanske ska sluta skriva om det helt och hållet. Vi får se. Men idag är jag trött och min morgonhäxa var tio resor värre än vad hon brukar vara. Vilket just nu resulterar i ett samvete som är åt helvete. Nåja, det kommer väl en ny morgon som jag kan försöka att kontrollera mig själv lite mer.

Är det allt jag gör just nu? Kontrollerar mig själv?


Insikter är ibland jobbigt. Det blir inte precis så där som man hade önskat att det skulle bli. Crap!


Nu ska jag fortsätta att göra mig klar så jag blir klar någon gång. Det är inte precis det raskaste tempot idag.



























Må väl !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0