08:42



Ny vecka, nya möjligheter.

Igår hade jag fullt upp med att njuta av den lilla solen som visade sig utemellan och dricka kaffe med grannarna. Passade även på att baka årets första blåbärspaj! :) Det  var så gott! Mer paj åt folket! Eller i alla fall åt mig :P

Efter att sonen farit så satt jag hos grannen och fixade med naglarna och såg bronsmatchen mellan Sverige och Tyskland. Mycket trevligt och blev även bjuden på middag där :)
Vi var rent extra produktiva och gjorde mönster på naglarna. Jag måste sätta mig och göra mer sådant. Det blir lite extra fint när man gör så :) Fast många nagelack börjar ha gjort sitt så lite mer färger kanske måste skaffas, fast inte idag, inte i veckan.
Efter matchen gick vi hem till mig och de var vänliga nog att hjälpa mig med att tömma sonens rum, idag kommer nämligen tapetserarmännen! :)
Det kommer att bli så fint när det är klart och i veckan ska jag fixa med allt annat, sortera hans leksaker och planera möblering. Har lite måleri framför mig också, men det ser jag enbart framemot. Det är så roligt att göra om!


Jag ska snart fara iväg mot staden och fixa med en massa där idag. Så det blir inte mycket hemmatid. Egentligen känner jag mig jättetrött men kan ju hur som helst inte ligga och sova när de är här så lika bra att  vara uppe. Hoppas dom inte tar hela veckan på sig bara, vore skönt att få göra det mesta färdigt innan helgen i alla fall.


Nu ska jag kika runt lite, satt ingenting vid datorn igår och det var skönt, men samtidigt har man lite mer att ta igen sen :P

Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0