08:21



I can't belive it!!
Han är klar, åkte för 5 min sen. Helt sjukt. Kunde han bara inte ha gjort den där timmen igår så jag hade kunnat börja göra iordning?

Nåväl, Nu är det i alla fall över. Jag orkade inte stiga upp när han kom idag. Tyckte jag förtjänade att ligga kvar i sängen en stund extra. Det var mycket behagligt.

Hmpf, kikar ut mot hallen nu och ser att han har ju glömt en massa saker. Så han lär ju komma tillbaka igen. Oj så trevligt.

Haha, vaknade vid fem inatt och sovde helt fel väg i sängen. Jag låg nämligen så och skulle försöka se ett avsnitt av en serie innan jag skulle sova, men tydligen så somnade jag. Huvudsaken jag får sova och sedan var jag placerar huvudet är ju inte lika viktigt :P

Nu är det upp och hoppa och äta lite innan jag börjar bära runt på möbler här :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0