01:22



Det värsta jag vet är att lägga mig i sängen med en förhoppning om att somna och sedan bara vrida och vända på sig.
Jag kan gäspa mig igenom en hel kväll och knappt orka hålla ögonen öppna, men så fort jag har bäddat ner mig i sängen så är jag klarvaken igen. Då sätter mina tankar och funderingar igång och att få stopp på dem är bland det svåraste jag vet. Begränsa dem en aning har jag börjat lära mig men inte att få bort det, att kunna slappna av.
En vacker dag kanske jag har lärt mig att bemästra även det och verkligen kan somna när jag känner mig så sjukt trött. Precis som nu.
Jag är helt slut, både i kropp och själ och vill inget annat än somna. Kanske efter en stund vid datorn. Får väl se.

Nåväl, ska pyssla med något och se om jag får utlopp för hjärnaktiviteten så pass att den ger vika.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0